Start voetbal, doedag en overige info

Vanaf zaterdag 5 juni mag er weer gevoetbald worden! Weliswaar zonder publiek, maar er schijnt licht aan de horizon 😊. Daarom gooien we er direct maar een DOEDAG in op zaterdag 5 juni, zodat ons sportcomplex er weer mooi bij ligt voor de eerste wedstrijden. Om 9 uur staat de koffie klaar en de lunch wordt verzorgd.

Direct ook maar even een update van het interim bestuur. Dinsdag 1 juni hebben we onze 2e vergadering en zal de datum worden vastgesteld voor de algemene ledenvergadering. Uitnodiging volgt zsm. Tijdens deze vergadering wordt het nieuwe bestuur gekozen.

Er zijn de afgelopen weken gesprekken gevoerd met de selectiespelers over het volgend seizoen en we kunnen verklappen dat het er zeer gunstig uitziet. Er heeft zich inmiddels een nieuwe ervaren keeper aangemeld bij ons!

In juni wordt er een instuif georganiseerd voor de kabouters in Wedde. Een frisse start voor onze toekomst!

Graag zien we jullie volgende week zaterdag! (Snoeigereedschap welkom)