Sponsoring

Sponsoring is voor elke vereniging een essentiële bron van inkomsten. Verder is het voor uw bedrijf een goede manier om in de regio reclame te maken voor uw bedrijf.

VV Wedde biedt verschillende vormen van sponsoring aan:

Digitaal:

• Uw bedrijfslogo laten vermelden op onze website.
  • Hiervoor dient u aan te leveren: een JPEG bestand met een grootte van 110 pixel hoog en 645 pixel breed.
  • Prijs: € 50,00 per jaar.

Reclamebord:

• Een reclamebord met uw bedrijfslogo en tekst om ons hoofdveld.
  • Hiervoor dient u een reclamebord met de maten (2,35m x 0,65m) aan te leveren. Ook kunnen wij een bord laten vervaardigen (op kosten van de adverteerder).
  • Prijs enkelzijdig € 65,00 per jaar en dubbelzijdig € 90,00 per jaar.

Balsponsoring:

• U sponsort de wedstrijdbal van een thuiswedstrijd. Hierbij wordt uw bedrijfsnaam omgeroepen tijdens de wedstrijddag en wordt uw bedrijfsnaam vermeld in het programmaboekje/verlotingsboekje van die wedstrijd.
  • U hoeft hiervoor niets te doen.
  • Prijs wedstrijdbal € 60,00

Adverteren in programmaboekje:

• Bij iedere thuiswedstrijd (13 x per jaar) wordt er bij de ingang een programmaboekje/veldverloting verkocht. Achter op dit programmaboekje kan uw bedrijfsnaam vermeld worden.
  • Hiervoor dient u uw bedrijfsnaam met logo aan te leveren zoals u die achterop het boekje wilt hebben.
  • Prijs € 35,00 per jaar.

Club van 25:

• Jouw naam komt op een bord in de kantine.
  • Het is bedoeld voor mensen die de vv Wedde een warm hart toe dragen.
  • Prijs € 25,00 per jaar.

Deelnemer worden van de Ondernemersgroep Wedde en omstreken:

• De deelnemer mag op zijn eigen kosten een spandoek van 2m x 4m aanleveren (in overleg met de vereniging) welke wordt geplaatst op het voetbalcomplex.  De vereniging laat op haar kosten naam van de deelnemer plaatsen op het bord hangende in de kantine van de vv Wedde.
  • Wat hiervoor dient te worden aangeleverd gaat in overleg met de vereniging.
  • Prijs vanaf € 250,00 per jaar.

Het is natuurlijk ook mogelijk om meerdere sponsormogelijkheden samen te voegen in een voor u op maat samengesteld sponsorpakket.

Hebt u interesse om sponsor te worden of wilt u graag meer informatie omtrent sponsoring dan kunt u contact opnemen met Dia Middel. secretariaat@vvwedde.nl