Lid worden?

Lid worden van onze vereniging kan natuurlijk altijd. Lees wel eerst, voordat je het formulier invult, onderstaande punten door. Twijfel je? Je kunt altijd een keer komen meetrainen!

Voordat je lid wordt

– Kijk eerst eens op de training of bij een wedstrijd of je echt lid wilt worden.
– Praat eens met spelers die je kent en vraag het een en ander over de vereniging.

Hoe word ik lid?

– Download het inschrijfformulier door te klikken op “Download inschrijfformulier vv Wedde” en vul deze volledig en duidelijk in.
– Lever het formulier z.s.m. in bij de ledenadministratie op het adres Oostersingel 32 9698 BG Wedde.
– Minderjarige nieuwe leden kunnen alleen door ouders/verzorgers via de ledenadministratie worden aangemeld.
– Nieuwe leden vanaf 16 jaar kunnen aangemeld worden via de ledenadministratie na inleveren van een geldig legitimatiebewijs.
– Indien je vragen hebt kun je die stellen aan de ledenadministratie via telefoon (0597-561221), per e-mail emjmiddel@gmail.com of op het adres Oostersingel 32 9698 BG Wedde.

Ik kom van een andere vereniging, hoe gaat dit in zijn werk?

– Speelde je eerst bij een andere vereniging, dan moet je overschrijving aanvragen bij de K.N.V.B. via een formulier, die je ook bij de secretaris haalt. P.S. Overschrijving kan alleen voor 31-05; later kan ook maar dan moet er een goede reden voor zijn (invullen!).
– Dit formulier vul je goed in (+ ondertekenen) en laat het ook invullen door de andere (te verlaten) vereniging.
– Lever dit (blauwe) formulier ook bij de secretaris van Wedde in, die voor verzending zorg draagt.
– Van de leider of trainer van het elftal waar je in gaat voetballen krijg je te horen, wanneer je traint en in welk team je gaat spelen.
– Wil je later stoppen met voetbal, dan geef je dat ook door aan de secretaris voor 31-05 van het jaar, want anders moet je nog voor een jaar contributie betalen!

Belangrijk om te weten

– Alle gegevens van de leden worden door Dia Middel bijgehouden. Onze vereniging wil haar leden zo goed mogelijk van dienst zijn, doch dit betekent, dat wijzigingen zo spoedig mogelijk schriftelijk aan de ledenadministratie moet worden door gegeven.
– De contributie wordt automatisch van de opgegeven rekening afgeschreven. De bedragen voor de verschillende leeftijdscategorieën kun je vinden onder ‘Contributie’.