Wedde J09-1G – Wvc J09-2

Vandaag moesten we onze eerste competitie wedstrijd tegen Wvc J09-2 spelen. Vorige week hadden we ook al tegen hun gespeeld in verband met beker, het werd toen 0-12 in ons voordeel. Nadat iedereen gereed was in de kleedkamer konden we de opstelling bekend maken en die luidt als volgt: keeper Joran, vranla Bodi, Dirk, Jordi, nlmnrm Rick, Wim, Iwan en spits Tibbe.

Het zou een makkelijke wedstrijd worden dat bleek wel. Wvc kwam niet over de helft en zelfs niet bij hun doel vandaan. Keeper joran had niks te doen. Iwan maakte de eerste doelpunt. Naar een leuke aanval scoorde tibbe twee, 3, 4 – nul. Wvc kwam er totaal niet aan te pas waardoor Wim nog de 5 en 6 nul kon binnen tikken. Nu was het rust.

Toen we het veld weer op kwaame konden we beginnen aan de tweede helft .de scheidsrechter floot voor het begin. We gingen weer vol aan de bak. Zo scoorde tibbe nog zes keer. Ook wim scoorde nog twee keer. Doordat ik niks te doen had in het doel ging ik ook mee naar voren. Ik scoorde ook nog 2 keer, en bij de tweede keer gleed ik uit. Toen de scheidrechter affloot was de eindstand 16-0.volgende week moeten we uit naar veendam.

Verslag gemaakt door keeper Joran