Voorbereidingsperiode voorlopige 1e Selectie vv Wedde

Beste sportvrienden,

We gaan een nieuw voetbalseizoen beginnen, waarbij ik vooral vooruit wil kijken. Hier en daar zijn er geluiden te horen van individuele trainingen, de een wat fanatieker dan de ander. Maar vanaf zondag 9 augustus gaan we als een gezamenlijk team  aan de slag om er een mooi seizoen van te maken. Het verheugd mij dat de selecties nagenoeg in tact zijn gebleven, met zelfs versterking van nieuwe leden en jeugdspelers, die aan de senioren worden toegevoegd. Bij mijn 1e voorstelling op de website van de vereniging, als nieuwe trainer, heb ik al kenbaar gemaakt dat iedereen die graag in het 1e selectie elftal wil voetballen van harte uitgenodigd word om aan de eerste training op zondag 9 augustus om 10:00 uur op het sportpark deel te nemen. Iedereen krijgt, als hij dat wil, voldoende kansen om te bewijzen waartoe hij op voetbalgebied in staat is.

De voorbereiding zal ongeveer 6 tot 7 weken zijn, uitgaande van de 1e competitie wedstrijd op 20 september. De selectieprocedure wordt tijdens de eerste training met jullie besproken, alsmede het programma van de voorbereidingsperiode.

Met vriendelijke sportgroeten Kasper de Beer