Update versoepeling maatregelen COVID-19

Op 21 april heeft het kabinet bekend gemaakt dat de regels omtrent het trainen van de jeugd per 29 april versoepeld worden. In principe is er de mogelijkheid voor de jeugd om de trainingen weer te hervatten onder bepaalde voorwaarden. Hierin zijn we echter wel afhankelijk van de KNVB, de gemeente en onze vrijwilligers. Op dit moment is er overleg met de gemeente over de mogelijkheden en is de KNVB bezig met richtlijnen en procedures op te stellen voor het hervatten van de trainingen. Deze week heeft de KNVB contact met de verenigingen en op basis daarvan en het besluit van de gemeente, gaan we kijken of het mogelijk is om de trainingen weer te hervatten. Mochten de trainingen hervat worden is dit niet eerder dan na de meivakantie. Dit geeft ons de mogelijkheid om nog enkele zaken te regelen.