Start voetbalseizoen 2019/2020 update

Het seizoen is al een tijdje ten einde en iedereen geniet van een welverdiende vakantie. Toch wordt er al druk gewerkt aan de voorbereiding van het nieuwe seizoen. Alle overschrijvingen zijn verwerkt, de teams voor 2019/2020 zijn doorgegeven en inmiddels ingedeeld door de KNVB, de gemeente is druk bezig met het onderhoud van onze velden en de laatste boekhoudkundige zaken worden afgewerkt voor de algemene ledenvergadering. De algemene ledenvergadering is gepland op woensdag 28 augustus om 20:00 uur.

Voor het nieuwe seizoen zijn er vier seniorenelftallen en 1 dames 7-tal doorgegeven. Hoe deze teams zijn ingedeeld is vanaf nu zichtbaar in de voetbal.nl app.

Verder zijn er in het nieuwe seizoen een aantal nieuwe zaken:

• Ideeënbus
  • PIN in de kantine
  • Digitaal loket (tijdens thuiswedstrijden van het 1ste)

De eerste training is op zondag 11 augustus voor iedereen met aspiraties om bij de selectie te komen.
(Dit geldt ook voor de jeugdspelers vanaf de JO-17)
Aanwezig om 10.30 uur voor koffie met wat lekkers.
Op 13 en 15 augustus begint de training om 20.00 uur.
Op 18 augustus uit voetballen tegen Buinen. Vertrek om 12.30 uur.
20 augustus uit tegen Onstwedder Boys aanvang 19.30.
22 augustus training om 20.00 uur.
29 augustus start training overige senioren.

24 augustus 70 jarig bestaan VV Wedde. Iedereen om 13.15 uur aanwezig (senioren, jeugd en dames) in verband met onderlinge activiteiten. Om 20.00 uur live muziek van Mama Maffia!