Bericht van Dia

Na er lang over hebben liggen tobben en ettelijke slapeloze nachten heb ik besloten hier een berichtje te plaatsen op persoonlijke titel.

Sinds 2012 zit ik in het bestuur van de vv Wedde en eigenlijk altijd met voldoening. Door de Corona toestanden zitten we in een ‘rare’ periode qua sportbeleving, maar de boel moet wel draaiende blijven. Na het verscheiden van onze Ina hebben wij als bestuur een verzoek gedaan om ons te helpen met het blijven besturen van de vereniging…… welgeteld 1 persoon heeft aangegeven ons eventueel te willen steunen in het bestuur.

Inmiddels is het een feit dat onze Jarno ons ook gaat verlaten dus valt er weer een belangrijk persoon weg uit het bestuur, blijven we dus weer met 3 over…. Ik moet zeggen dat ik hier echt heel erg verdrietig van ben en vooral teleurgesteld, zodanig dat het mij emotioneel bij de keel grijpt en ik er wakker van lig. Nou, ik kan jullie vertellen, dat is het laatste wat ik wil. Het heeft mij doen besluiten om dan ook uit het bestuur te stappen….het is op voor mij…. de consequentie hiervan is dat er nog maar 1 ‘oud’ bestuurslid is en een eventuele nieuwe….. nou, het is wat het is, blijkbaar voelt niemand van de leden zich dusdanig verbonden met onze club dat men zich er bestuurlijk voor wil inzetten…..so be it…ik hoop dat er nu toch mensen zich achter de oren krabben en zich realiseren dat op deze manier onze club ernstig in de problemen komt, de kans is namelijk erg groot dat de club nu op erg korte termijn (be)stuurloos is en waar dat eindigt…….

STA OP AS JE VEUR WEDDE BINT !!!!!!