ingezonden wedstrijdverslag JO7

Na een lange tijd geen jeugdvoetbal hebben te kunnen bewonderen op het sportpark, is er dit jaar een jo7 opgericht. Vorig weekend hadden zij hun eerste thuiswedstrijden van het seizoen.

Wedde – WVV

Wedde jo7 begon de wedstrijd moeizaam, na enkele gevaarlijke kansen van WVV viel al gauw de 0-1.  Onze jongens stonden niet stil en hadden al vrij snel een weerwoord klaar staan. Onze spits Bjorn trapte na een goede actie de 1-1 tegen de touwen. Dit verraste WVV en die probeerden iets terug te doen maar onze top verdediger Victor had hier een antwoord voor. Na een lange bal van Harmen, trapte Bjorn ook de 2-1 tegen de touwen. Hierna onderscheidde Wedde zich van WVV en kwam er door een goede onderschepping van Ruben de 3-1, wederom gescoord door de dodelijke spits Bjorn. Na een goede verdedigende actie van Harmen die de combinatie opzocht met Ruben kwam de bal in de kluts wederom terecht bij Bjorn, die dit koeltjes afrondt. 4-1 werd de eindstand.

Wedde – Meeden

Na een intensieve 1e wedstrijd op ons sportpark moest de jo7 alweer aantreden tegen Meeden. Na een paar slokjes drinken waren de jongens weer volledig hersteld en klaar voor de wedstrijd. Na een evenwichtige wedstrijd waar in het begin veel verdedigd werd door Ruben en Harmen groeide de jo7 in de wedstrijd. Na een corner, genomen door Bjorn, kwam Harmen vanaf 10 meter tot schot wat leidde tot een geweldige goal. Na een aanvallend Meeden kwam er na een goeie actie van Victor een grote kans voor Harmen, die de bal in de eerste instantie tegen de paal aanschoot maar een 2e kans overtuigend hoog in het doel schiet. Dit resulteert in een 2-0 overwinning.

De jeugd werd met open armen terugontvangen in ons mooie sportpark. Na een ongeslagen ochtend werden de toppers beloond met chips en ranja, wat hartstikke verdiend was. Trainers Sam, Sebo en Milan waren trots.

Namens het bestuur bedankt voor het ingezonden wedstrijdverslag. Keep up the good work.