herstart jeugdtrainingen

Na overleg met de gemeente is er besloten dat we weer starten met de trainingen voor de jeugd. We kunnen aan alle protocollen voldoen en de gemeente heeft het plan van aanpak om de trainingen weer te starten goedgekeurd.

De trainingen voor de jeugd t/m jo12 starten op dinsdag 5 mei en op donderdag 7 mei worden de trainingen voor de overige jeugdteams weer opgestart. Leden en niet leden zijn  onder de volgende voorwaarden weer welkom om te trainen:

• Niet positief getest op corona
  • Geen familie in huis wat positief getest is op corona
  • Geen verkoudheidsklachten of koorts
  • Geen familie in huis met verkoudheidsklachten of koorts

Trainingsschema voor dinsdag en donderdag:

Team Locatie Trainingstijden trainer
JO8 Sportpark Jonne Hindriks 18.15 – 19.15 uur Dhr. P. Luppes
JO10  Sportpark Blijham 18.15 – 19.15 uur Mevr. J. Dekker
JO11  Sportpark Blijham 18.30 – 19.30 uur Dhr. H. Bleeker
JO12  Sportpark Jonne Hindriks 18.30 – 19.30 uur Dhr. R. Loning
JO13 Sportpark  Blijham 18.30 – 19.45 uur Dhr. H. de Wit
JO16/17 Sportpark  Blijham 18.45 – 20.00 uur Dhr. J. Meijer

Voorafgaand en tijdens de trainingen gelden er een aantal regels waar we ons strikt aan dienen te houden. Bij overtreding van deze regels wordt je verzocht om het sportpark te verlaten.

Regels t/m 12 jaar: Regels 13 t/m 18 jaar:
Kantine en kleedkamers zijn gesloten Kantine en kleedkamers zijn gesloten.
NIET eerder dan 5 minuten voor aanvang aanwezig NIET eerder dan 5 minuten voor aanvang aanwezig
Kinderen worden afgezet buiten sportpark Jongeren worden afgezet buiten het sportpark
Kinderen komen en gaan in sportkleding Jongeren komen en gaan in sportkleding
Ouders e.a. zijn helaas NIET welkom op het sportpark Ouders e.a. zijn helaas NIET welkom op het sportpark
Kinderen worden opgehaald buiten sportpark Jongeren worden opgehaald buiten sportpark
Na afloop training DIRECT het sportpark verlaten Na afloop training DIRECT het sportpark verlaten
Geen 1.5 meter restrictie 1,5 m restrictie, bij aankomst/vertrek en tijdens de trainingen
Volg altijd de instructies van de trainers/begeleiders op Volg altijd de instructies van de trainers/begeleiders op

Daar de kantines, toiletten en douche gelegenheden gesloten zijn adviseren wij je eigen drinken mee te nemen voor de trainingen en voorafgaand aan de trainingen naar de WC te gaan.