Geslaagde NLDoet Doedag

Het oranjefonds organiseerde op 15 en 16 maart 2019 weer NLdoet. Op zaterdag 16 maart deden wij van de voetbalvereniging Wedde ook mee aan deze actie. Deze dag was het de bedoeling om diverse snoei, opruim, schoonmaak en reparatiewerkzaamheden uit te voeren rondom ons sportpark.

Ondanks het regenachtige weer konden we zaterdag rekenen op de hulp van 23 vrijwilligers om deze klussen te klaren. Na ontvangst met koffie en koek zijn de taken verdeeld en is iedereen enthousiast begonnen aan zijn/haar werkzaamheden. Binnen de kortste keren werden de reclameborden van een sopje voorzien, de doelpalen gereinigd, de kantine en bestuurskamer gepoetst en de bossingels bewerkt met de snoeischaar. Rond het middaguur waren alle klussen geklaard en stond het sportpark er weer netjes bij.

Na het opruimen van de gebruikte materialen en gereedschappen is er tijdens de lunch bij eetcafé de Leeuw uitgebreid geëvalueerd en zijn de punten voor de volgende doe dag alweer genoteerd.

Via deze weg wil ik namens het bestuur, alle vrijwilligers bedanken voor hun hulp van vandaag.