ASVB/Wedde JO9-2G tegen Stadskanaal JO9-7

Zo…daar gaat ie dan..De eerste competitie wedstrijd.

Iedereen moest aanwezig zijn om 9.30 op het sportveld in Wedde waarna de wedstrijd kon beginnen om 10.15 uur. De eerste helft…wat een kansen had Jona Bos…maar helaas door een super keeper van de tegenpartij ging er geen bal in.

Maar nadat Ruben Vrieze het eerste doelpunt had gezet volgden er meer. Jona scoorde het tweede doelpunt en vervolgens werd het derde doelpunt weer gemaakt door Ruben. Daarna volgen er een doelpunt van Stadskanaal en zo ging iedereen op weg naar de ranja met een tussen stand van 3-1.

Scheidsrechter Bas (die deze wedstrijd zijn veterstrikdiploma zeker heeft behaald) haalde de teams weer uit de kleedkamers waarna de tweede helft kon beginnen. Al gauw werd de stand 3-2. Maar na prima coaching van Harald kwamen de doelpunten weer voor ons. Ruben scoorde de vierde en Jona de vijfde wat de eindstand bracht op 5-2.

Top gedaan allemaal!!!

Een trotse supporter.