Veendam 1894 JO9 – SJO ASVB/Wedde JO9

Vandaag mocht de F1 tegen Veendam 1894 spelen. Met veel enthousiasme gingen we richting Veendam om misschien wel te mogen voetballen in het stadion van voormalig BV Veendam.

Maar jammer genoeg bleek, daar te zijn aangekomen, dat deze alleen wordt gebruikt voor elftallen die op een heel veld moeten voetballen en moesten wij voetballen op een klein veld achter het stadion.

Nadat we ons hadden omgekleed in de oude tenues van VV Wedde en de trainer de opstelling bekend had gemaakt, mochten we ons warmlopen op het trainingsveld.

Toen het 10:45uur was mochten we beginnen aan onze wedstrijd. In het begin was het even lastig om het goede spel te vinden, maar toen er eenmaal een doelpunt was gevallen, ging het veel gemakkelijker en konden we elkaar meer vinden en ging het scoren ook gemakkelijker. In de rust heeft de trainer enige wijzigingen gedaan in de opstelling en dat was na de rust ook goed te merken. Het was een genot om te zien hoe de kinderen elkaar aanspeelden en het doelpuntenfestijn was geopend!!!

1e doelpunt Tibbe
2e doelpunt Rick
3e doelpunt Iwan
4e doelpunt Iwan
RUST
5e doelpunt Iwan
6e doelpunt Nel
1-6 helaas een niet houdbare bal voor onze keeper.
7e doelpunt Nel
8e doelpunt Joran
9e doelpunt Nel
10e doelpunt Joran
11e doelpunt Joran
12e doelpunt Nel
13e doelpunt Iwan
14e doelpunt Rick
15e doelpunt Iwan

Zo werd het dus 1-15 voor ons en hadden we onze tweede wedstrijd van het seizoen dik gewonnen.

Groetjes van een niet moe geworden keeper,

Jordi Bots