Bato – SJO F2

Na drie mooie overwinningen gingen we zaterdag wederom naar Winschoten voor de competitie wedstrijd tegen Bato. In de beker werd er al een mooie overwinning behaald in Winschoten twee weken eerder.

Vol goede moede en veel zelfvertrouwen begonnen de f-jes aan hun wedstrijd. Dit vertrouwen werd binnen een paar minuten al beloond met doelpunt nummer 1. De wedstrijd werd net als de bekerwedstrijd makkelijk gewonnen. De wedstrijd werd deze keer met 1-11 gewonnen. Kay had het rustig in het doel maar wist toch met een paar mooie reddingen meer doelpunten te voorkomen. Voor de toeschouwers werd het een leuke wedstrijd om naar te kijken waar vooral erg leuk werd overgespeeld. Elke week raakt het team beter ingespeeld en werpen de trainingen en aanwijzingen van Harald steeds meer zijn vruchten af. Op naar de volgende wedstrijd in Wedde.

Wilt u ook een keer genieten van deze toppers? Ze spelen om 10.15 uur in Wedde de thuiswedstrijden .