ASVB/Wedde jo-09 – Veendam

De wedstrijd van 5 november van ASVB/Wedde jo-09 1G, tegenstander was Veendam. Trainer Ralf was er niet, een weekendje weg, daardoor misten we ook een speler Joran. Henk-jan, Alida en Jakob hebben het even overgenomen voor vandaag.

Het ging vandaag snel met de doelpunten, de ene na de andere werd gescoord. Samen met het hele team uiteraard, alleen lukt het niet. Nel stond de eerste helft op doel, maar zij had niet veel te doen, dus heeft Bodi het de tweede helft van haar overgenomen. Rick en Tibbe hebben samen voor 2-0 gezorgd. Rick zorgde even later voor 3-0, Wim voor een 4-0, Tibbe voor een 5-0, Bodi scoorde een 6-0. Vervolgens zorgde Tibbe voor 7-0, en erna viel er een tegenpunt 7-1. Erna weer een doelpunt erbij voor ons, Wim zorgde voor een 8-1. Nel voor 9-1, Weer een tegendoelpunt, gelukkig maar, beetje leuker voor de tegenpartij en heeft onze keeper ook nog wat te doen. 9-2 u dus. Nel bezorgd ons de 10-2. Wim maakt er 11-2 van. Tibbe zorgt voor de 12-2 en ook voor de 13-2. Jordi zorgt voor de 14-2. en Kiano uiteindelijk voor de 15-2.
Wedstrijd weer afgelopen. Niet geheel een gelijkwaardige wedstrijd… Maar wel gewonnen..

Groet van Anita Dijck